بروشورها یکی از اقلام تبلیغات چاپی هستند؛ که در انواع گوناگونی تولید میشوند. یک بروشور خوب اثرات محسوسی بر بازاریابی و فروش محصولات میگذارد. از این رو بسیار مهم است که با اطلاع کامل از انواع آن، اقدام به طراحی بروشور نمود. در این مقاله به بررسی انواع بروشور پرداخته شده است. انواع سایز بروشور
بروشور ابزاری عالی برای توسعه روابط عمومی، آگاهی از برند، تبلیغات و فروش بیشتر است. بسیاری از کسبوکارها از این سبک تبلیغات چاپی برای رسیدن به اهداف خاص خود استفاده میکنند. یک بروشور عالی و موثر میتواند تاثیر بالایی بر مخاطبان کسبوکار شما داشته باشد؛ و روشی عالی برای رسیدن به اهداف تجاری شما باشد. در این نوشته میخواهیم شما را با ویژگیهای انواع بروشور و تناسب آن با نوع کسبوکارتان آشنا کنیم.
استفاده از فونت مناسب در هر جایی که مورد مطالعه قرار میگیرد بسیار مهم است. خواه این نوشته به صورت یک جمله چند کلمهای باشد و یا به صورت متون بلند. تاکنون بدون شک با این اتفاق روبرو شدهاید که با اشتیاق برای مطالعهی مطلبی به وبسایتی مراجعه کرده اید اما به خاطر فونت نامناسب آنرا بستهاید
به طور کلی واژه قطع در بازار چاپ به معنای اندازه پهنا در ارتفاع یک برگ کاغذ است. در این میان متناسب با کاربردهای مختلف، قطع های متفاوتی وجود دارند که هر کدام دارای سایزهای استاندارد مخصوص به خود هستند.
یک محصول چاپی برای آنکه به چاپ برسد مراحل متعددی را طی میکند. اولین مرحلهی آن طراحی است؛ پس از اتمام طرح و تهیه خروجی مناسب برای چاپ ،مرحله مهم دیگری به نام فرم بندی قرار دارد. فرم بندی یکی از اصطلاحات رایجی است که در حوزه چاپ و چاپخانه بسیار کاربرد دارد.
آنچه که امروزه بیشتر با آن سرو کار داریم چاپ افست و دیجیتال است. در این میان چاپ افست جایگاه ویژه ای دارد . چاپ افست نوعی از چاپ است که نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان برمی گرداند و سپس آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ میکنند. ماشین معمولی چاپ افست دارای سه استوانه است
کاغذ روزنامه از خمیر مکانیکی تهیه شده که عمدتاً از خمیر چوب و الیاف بازیافتی است و برای چاپ روزنامه و صورت حساب های ارزان قیمت مثل قبض آب و برق و غیره استفاده می شود.
بروشورها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما بیان می کنند نامید. بروشور ها بصورت تک لتی یا دولتی و یای بروشور های 3 لتی و 4 لتی تولید می شوند.
کیوچاپ بزرگترین و مجهزترین مرکز تخصصی چاپ در جنوب کشور با تجربهای درخشان و موفق در سایر زمینههای چاپ و نشر با بهرهمندی از تیم متخصص و دستگاههای پیشرفته آماده ارايه خدمات به تمامی مشتریان در سطح کشور میباشد.
به منظور اطلاع از قیمتها، ثبت سفارش چاپ و مشاهده خدمات کیوچاپ به لینک زیر مراجعه نمایید یا با شماره ۰۹۳۹۱۱۸۳۰۷۹ تماس بگیرید.
طراحی زیبا، جذاب و حرفهای موضوعی است که در نگاه اول برای داشتن یک کار چاپی، کافی به نظر میرسد. درحالی که با اتمام طراحی مناسب تنها نصف مسیر طی شده است. طوری که شاید به جرات بتوان گفت که اگر بهترین و حرفهایترین طرح هم داشته باشیم اما نکات مهمی که پیش از چاپ
استفاده از فونت مناسب در هر جایی که مورد مطالعه قرار میگیرد بسیار مهم است. خواه این نوشته به صورت یک جمله چند کلمهای باشد و یا به صورت متون بلند. تاکنون بدون شک با این اتفاق روبرو شدهاید که با اشتیاق برای مطالعهی مطلبی به وبسایتی مراجعه کرده اید اما به خاطر فونت نامناسب آنرا بستهاید
امروزه با گسترش صنعت چاپ، بسیاری از کسبوکارها از انواع روشهای تبلیغات چاپی جهت معرفی و برندینگ محصولات یا خدمات استفاده میکنند که میتوان به مهمترین آنها یعنی بروشور و تراکت اشاره کرد. تراکت (flyer) برای معرفی محصولات یا خدمات و انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب مورد استفاده قرار میگیرد ومعمولاً در ...
بروشورها یکی از اقلام تبلیغات چاپی هستند؛ که در انواع گوناگونی تولید میشوند. یک بروشور خوب اثرات محسوسی بر بازاریابی و فروش محصولات میگذارد. از این رو بسیار مهم است که با اطلاع کامل از انواع آن، اقدام به طراحی بروشور نمود. در این مقاله به بررسی انواع بروشور پرداخته شده است. انواع سایز بروشور
بروشور ابزاری عالی برای توسعه روابط عمومی، آگاهی از برند، تبلیغات و فروش بیشتر است. بسیاری از کسبوکارها از این سبک تبلیغات چاپی برای رسیدن به اهداف خاص خود استفاده میکنند. یک بروشور عالی و موثر میتواند تاثیر بالایی بر مخاطبان کسبوکار شما داشته باشد؛ و روشی عالی برای رسیدن به اهداف تجاری شما باش...
بروشور برگهای چند لتی و یا یک کتابچهی چند صفحهای است که به وسیلهی آن کالا یا خدمات هر کسب و کار معرفی میگردد. معادل فارسی بروشور، کالانما است. این کلمه بدین معنا است که ما در بروشور کالای خود را جامع و کامل اما در فرصتی اندک معرفی میکنیم. گاهی بروشورها کاربردهای دیگری هم
امروزه یکی از نکاتی که در چاپ محصولاتی همچون بروشور، کاتالوگ، تراکت، کارت ویزیت و دیگر محصولات چاپی حائز اهمیت است، قرار دادن نوعی پوشش بر روی سطوح آنها است. در بسیاری از موارد این پوشش هم به دلیل محافظت بیشتر از سطوح چاپی در برابر عواملی همچون پوسیدگی، ساییده شدن، رنگپریدگی و
همه صاحبان کسب و کار برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان تلاش میکنند و راهکارهای متعددی را در این خصوص مورد استفاده قرار میدهند تا بتوانند مخاطبین و مشتریان بیشتری را جذب کنند. یکی از ابزارهای موثر برای ارتباط با مشتری و رونق بخشیدن به کسب و کارتان، بروشور است. تمامی کسب وکارها با ساختار
شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به بروشور نیاز دارند. بروشور یک روش مختصر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تشویق مردم برای خرید محصولات و خدمات می باشد. بروشور یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر است . یک بروشور دارای چهار هدف است اطلاعات: معمولا از بروشور
بروشور یکی از روش های بازاریابی است که می تواند بدون نیاز به سرمایه گذاری بالا، بسیار موثر واقع شود. بروشور تبلیغاتی اجازه می دهد تا شرکت ها، اطلاعات مربوط به محصولات و قابلیت های خود را به مشتریان ارائه دهند. آیا به دنبال چاپ بروشور ارزان قیمت هستید؟ آیا می خواهید برخی نکات در مورد
همه ما بروشورهایی از کسب و کارهای مختلف دریافت کرده ایم که بیشتر اوقات همه آنها در یک مورد مشترک هستند، آن ها خسته کننده اند. بروشور ممکن است مملو از اطلاعات مهم باشد، اما اگر شما نتوانید در نگاه اول، نظر مخاطب را جلب کنید و به مطالعه وادار کنید، این که چقدر اطلاعات
بروشورها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما بیان می کنند نامید. بروشور ها بصورت تک لتی یا دولتی و یای بروشور های 3 لتی و 4 لتی تولید می شوند.