پربازدیدترین پست‌ها

فاکتور، یک سند تجاری مهم و ضروری

فاکتور، یک سند تجاری مهم و ضروری

آخرین بروزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

فاکتور یک سند تجاری مهم است که برای هر کسب‌وکاری تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است. فاکتورها یکی از بهترین روش‌های ثبت خرید و فروش محصولات و خدمات هستند. فاکتورها می‌توانند بر اساس ویژگی‌های متنوع به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی شوند. در این نوشته به بررسی ضرورت استفاده از فاکتور به عنوان یک سند تجاری پرداخته شده است.

راهنمای طراحی تراکت A6

راهنمای طراحی تراکت A6

آخرین بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

و راهنمای طراحی تراکت A6 [جنس تحریر ۸۰ گرم، گلاسه ۱۲۰، گلاسه ۱۳۵، گلاسه ۱۷۰ گرم و در تیراژهای متفاوت ارائه می گردد. تمام رنگ ها روی این جنس خوب چاپ شده

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت خوب

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت خوب

آخرین بروزرسانی: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کنذ.

اطلاعات کامل در مورد یووی موضعی

اطلاعات کامل در مورد یووی موضعی

آخرین بروزرسانی: ۴ فروردین ۱۳۹۹

UV موضعی یک لایه برجسته و براق می باشد که در قسمت های مشخص شده و مورد نظر قرار می گیرد. این لایه موجب میشود که هم کارت اختلاف سطح پیدا کند که موجب جذابیت کارت می شود و همچنین می توان قسمت های مهم کارت از جمله لوگو، نام شرکت و نام شخص را

جنس های مختلف کارت ویزیت - راهنمای انتخاب جنس مناسب برای کارت ویزیت

مشخصات انواع کارت ویزیت، شامل لمینت برجسته (موضعی استخوانی)، سلفون براق، سلفون مات، سلفون موضعی، دورگرد، فانتزی، لمینت براق، لمینت مات، کارت ویزیت آهنربایی یا مگنت، کارت ویزیت گلاسه روکش، مخملی و کتان

اهمیت فونت در چاپ

اهمیت فونت در چاپ

آخرین بروزرسانی: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

استفاده از فونت مناسب در هر جایی که مورد مطالعه قرار می‌گیرد بسیار مهم است. خواه این نوشته به صورت یک جمله چند کلمه‌ای باشد و یا به صورت متون بلند. تاکنون بدون شک با این اتفاق روبرو شده‌اید که با اشتیاق برای مطالعه‌ی مطلبی به وب‌سایتی مراجعه کرده اید اما به خاطر فونت نامناسب آنرا بسته‌اید

فرم‌بندی در چاپ

فرم‌بندی در چاپ

آخرین بروزرسانی: ۵ فروردین ۱۳۹۹

یک محصول چاپی برای آن‌که به چاپ برسد مراحل متعددی را طی می‌کند. اولین مرحله‌ی آن طراحی است؛ پس از اتمام طرح و تهیه خروجی مناسب برای چاپ ،مرحله مهم دیگری به نام فرم بندی قرار دارد. فرم بندی یکی از اصطلاحات رایجی است که در حوزه چاپ و چاپخانه بسیار کاربرد دارد.

الگوی صفحه‌های پست در بلاگ

الگوی صفحه‌های پست در بلاگ

آخرین بروزرسانی: ۲۶ آبان ۱۳۹۹

تمام صفحه‌های بلاگ از این الگو برای نمایش متن خود استفاده می کنند.

کیوچاپ

کیوچاپ بزرگترین و مجهزترین مرکز تخصصی چاپ در جنوب کشور با تجربه‌ای درخشان و موفق در سایر زمینه‌های چاپ و نشر با بهره‌مندی از تیم متخصص و دستگاه‌های پیشرفته آماده ارايه خدمات به تمامی مشتریان در سطح کشور می‌باشد.

سفارش چاپ داری؟

به منظور اطلاع از قیمت‌ها، ثبت سفارش چاپ و مشاهده خدمات کیوچاپ به لینک زیر مراجعه نمایید یا با شماره ۰۹۳۹۱۱۸۳۰۷۹ تماس بگیرید.

دسته بندی‌ها


هدف از تهیه سربرگ چیست؟

هدف از تهیه سربرگ چیست؟

آخرین بروزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

هدف اولیه تهیه سربرگ نظم دادن به مکاتبات اداری است. این مکاتبات اداری می‌تواند بسیار متنوع و با موضوعات گوناگونی باشد؛ که این موضوعات اهداف متفاوتی را شکل می‌دهند.اما تهیه سربرگ فراتر از نظم دادن به مکاتبات اداری، اهداف دیگری را نیز پوشش می‌دهد. اهدافی که موجب بهبود روابط درون سازمانی، کمک به برنامه...

فاکتور، یک سند تجاری مهم و ضروری

فاکتور، یک سند تجاری مهم و ضروری

آخرین بروزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

فاکتور یک سند تجاری مهم است که برای هر کسب‌وکاری تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است. فاکتورها یکی از بهترین روش‌های ثبت خرید و فروش محصولات و خدمات هستند. فاکتورها می‌توانند بر اساس ویژگی‌های متنوع به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی شوند. در این نوشته به بررسی ضرورت استفاده از فاکتور به عنوان یک سند تجاری پر...

بررسی انواع بروشور

بررسی انواع بروشور

آخرین بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

بروشورها یکی از اقلام تبلیغات چاپی هستند؛ که در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. یک بروشور خوب اثرات محسوسی بر بازاریابی و فروش محصولات می‌گذارد. از این رو بسیار مهم است که با اطلاع کامل از انواع آن، اقدام به طراحی بروشور نمود. در این مقاله به بررسی انواع بروشور پرداخته شده است. انواع سایز بروشور

بررسی انواع کارت ویزیت

بررسی انواع کارت ویزیت

آخرین بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

امروزه با وجود پیشرفت‌های روزافزون عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. در بسیاری از موارد شاهد آن بوده‌ایم که با گسترش دنیای هنر، طراحی و چاپ به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد....

بررسی مهم‌ترین نکات در طراحی و چاپ تراکت

بررسی مهم‌ترین نکات در طراحی و چاپ تراکت

آخرین بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

وقتی صحبت از طراحی و چاپ تراکت می‌شود؛ مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از انتخاب بررسی شود، سایز، جنس، گرماژ، روکش و در نهایت طراحی تراکت به طور صحیح است. در این مقاله می‌خواهیم به بیان ساده به معرفی و توضیح هریک از این ویژگی‌ها بپردازیم. 1- سایز تراکت اندازه‌ی کاغذ تراکت بر مبنای استانداردهای

راهنمای طراحی کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون دورگرد ۶×۹

قالب و راهنمای طراحی کارت پی وی سی ۷۶۰ میکرون دورگرد جنس کارت پی وی سی با ضخامت ۷۶۰ میکرون ( به ضخامت کات عابر بانک ) و با روکش لمینت براق می باشد.

راهنمای طراحی کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۶×۹

راهنمای طراحی کارت ویزیت لمینت مات دورگرد ۶×۹

آخرین بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

کارت ویزیت لمینت مات دورگرد | قالب و راهنمای طراحی کارت لمینت مات دورگرد جنس کارت گلاسه ۳۰۰ گرم به همراه روکش لمینت مات ۱۵۰ میکرون توصیه می شود بیشتر از رنگ های سفید و زمینه روشن در طراحیتان استفاده کنید

راهنمای طراحی تراکت A6

راهنمای طراحی تراکت A6

آخرین بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

و راهنمای طراحی تراکت A6 [جنس تحریر ۸۰ گرم، گلاسه ۱۲۰، گلاسه ۱۳۵، گلاسه ۱۷۰ گرم و در تیراژهای متفاوت ارائه می گردد. تمام رنگ ها روی این جنس خوب چاپ شده

بخش اول: انواع پوشش های مختلف در چاپ

بخش اول: انواع پوشش های مختلف در چاپ

آخرین بروزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

امروزه یکی از نکاتی که در چاپ محصولاتی همچون بروشور، کاتالوگ، تراکت، کارت ویزیت و دیگر محصولات چاپی حائز اهمیت است، قرار دادن نوعی پوشش بر روی سطوح آن‌ها است. در بسیاری از موارد این پوشش هم به دلیل محافظت بیشتر از سطوح چاپی در برابر عواملی همچون پوسیدگی، ساییده شدن، رنگ‌پریدگی و

چرا استفاده از پاکت نامه ضروری است؟

چرا استفاده از پاکت نامه ضروری است؟

آخرین بروزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

هنگام اجرای یک کسب و کار یا هر گونه سرمایه گذاری، همیشه باید از هر فرصت بازاریابی ممکن، استفاده کنید. پاکت نامه یکی از ارکان مهم و اساسی هر شرکت است که جهت حفظ مکاتبات اداری و قراردادها مورد استفاده قرار می گیرد. ارائه پاکت نامه به اندازه محتوای آن حائز اهمیت است. در هنگام طراحی پاکت نامه باید به یک...

چگونه سربرگ قابل توجه و تاثیرگذار طراحی کنیم؟

چگونه سربرگ قابل توجه و تاثیرگذار طراحی کنیم؟

آخرین بروزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

نوشتن نامه هنوز هم بخش مهمی از ارتباطات تجاری است. سربرگ طراحی شده می تواند یک معامله بزرگ در مورد تصویر برند شما باشد. سربرگ بیش از یک وسیله مکالمه، یک نمایش فیزیکی و بخش مهمی از استراتژی ارتباطات فروش و بازاریابی شرکت شما است. در مورد استفاده از سربرگی که طبق سلیقه مشتری طراحی

الگوی صفحه‌های پست در بلاگ

الگوی صفحه‌های پست در بلاگ

آخرین بروزرسانی: ۲۶ آبان ۱۳۹۹

تمام صفحه‌های بلاگ از این الگو برای نمایش متن خود استفاده می کنند.